Sider

fredag den 7. december 2018

7. December



Der kommer farver frem i dag,
et dyk i kurven med alle de forskellige farver garn,
valgte jeg nogle stykker fra.
Tænkte at der skulle lidt spræl på paletten.




Jeg har brugt akryl garn til disse huer.




Køkkenruller eller wc ruller kan snildt bruges til at lave huerne,
der måles ~ mærkes af og skæres.
Jeg har valgt at skære køkkenrullen i 2 cm. længde til huerne,




hvad farver angår, så er det et temperament spørgsmål,
skal det være lette farver, sprælske farver, tone til tone ...
Jeg kan godt li' at der kommer farver med spræl på,
osse gerne nogle med det jeg forbinder med 'jule ~ farver'.




Der skal klippes rigtig mange stykker garn af,
her har jeg brugt ca. 30 ~ 35 cm og viklet det om ringen.


 
Indrømmet,
den ser da lidt spøjs ud.



Når der er kommet garn hele vejen rundt om ringen,
samles garnet og der dannes en kvast.




Det er helt op til een selv hvor tæt eller hvor tynd kvasten skal være.





Bag dagens låge i dag,
gemte der sig et billede af to fugle i fuglekassen
Sneen må vi dog tænke os til ... indtil videre.





God jule ~ hygge til jer derude.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar