Sider

tirsdag den 18. december 2018

17. December



Dagene har det med at flyve afsted,
nogle gange lægger jeg mærke til det,
når det er op til noget lidt ud over det almindelige.
Sådan som lige nu ...

Gårdagens skriv kommer her.

Noder der er lavet af rød bonzaitråd,
jeg har brugt en længde på ca. 17 cm.
og formet en G - nøgle.




De kan hænges på juletræet, eller ligge i en æske,
eller hvor man nu synes de skal være.




Bag dagens låge i dag, gemte der sig et billede af
et barn som læser i en bog.
Måske læser barnet op for et andet barn.

Som barn elskede jeg at høre 
'Den lille pige med svovlstikkerne'
og når min mor læste den for mig,
græd jeg som pisket,
hvorefter jeg bad hende læse den een gang til,
og så græd jeg som pisket igen.





Men jeg tænker det er et juleeventyr af de skønne,
som der bliver læst op af.


God jule ~ hygge til jer derude.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar