Sider

onsdag den 12. december 2018

12. December



I dag er det den 
12.12
og om
12
dage, er det juleaften.

Det kan være der rundt omkring arbejdes på højtryk
med at få hjemmegjorte gaver færdige.
Det kan osse være,
at der bliver tid til lidt julerier.

Fra barndommens jul, husker jeg bl.a
hvordan jeg klippede lange baner af glans papir,
for at lave guirlander der skulle hænges på kryds og tværs
inde på mit værelse.

Dog er det ikke hvad jeg har givet mig i kast med i dag,
det er snarre en guirlande  af stjerner,
som er tegnet op på et reklameblad,




klippet ud




og sat på en rød tråd.



Stjerne guirlanden kan hænge nedad på væggen, eller den kan hænges hen over døren,
hænges op i vindueskarmen, eller om juletræet.
Der er muligheder nok.




Bag dagens låge i dag, gemte der sig et billede af
en pige som er gået ud i skoven med noget halm til dyrene.





God jule ~ hygge til jer derude.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar