Sider

søndag den 2. december 2018

2. December



2.December og 1. søndag i advent,
den første af de fire.
Selv har jeg ikke en adventskrans, 
men tænder de fire små lys i englespillet.




Der er blevet nørklet med forskellige grønne garner,
til julens træer.
Samtidig har jeg været på jagt efter nogle flere grønne nuancer
og i København fandt jeg nogle flere flotte grønne
garner, så der skal hækles nogle flere træer.

Enkeltvis ser de fine ud med en hørsnor men det klæ'r osse træerne
at de hænger i en ranke.




Jeg har forsøgt at lege lidt med størrelsen på træerne,
og er kommet frem til, at de små passer bedst til mit temperament.
Opskriften har jeg fundet hos denne blogger








Bag dagens låge gemte der sig et billede, af en pige som er ved at gøre
sin dukkeseng klar med bl.a halm og dukkesengetøj.


God jule ~ hygge til jer derude.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar