Sider

tirsdag den 4. december 2018

4. December



Noget jeg vældig godt kan li',
er at sidde og folde i papir.
De små kranse jeg havde, er for længst givet væk
i bl.a. julebreve.
Så nu må jeg i gang med min egen bette samling af kranse.
 
 
 
 
De farvede små papirkranse, er af gavepapir. 
Et godt råd, er at bruge noget gavepapir som er en smule stærk eller
kraftigere i det, end det ultra tynde gavepapir.
Selv foretrækker jeg papir fra gamle bøger der skal kasseres
plus nodebøger eller nodehæfter.
Man kan roligt lege med papiret, indtil man har den rette facon til kransen,
og den får sit helt eget 'udtryk' alt efter hvordan mønsteret falder




På en tur til København fandt jeg dette lilla gavepapir, det har en ok tykkelse,
så jeg er spændt på hvordan det er at arbejde med.
 
Hvis du læser med her, kan du på denne blog se, hvordan
man folder papirkransen
 
 
 
 
 
 
 
Bag dagens låge gemte der sig et billede, af en glad pige 
som er ved at lægge gaver på sin kælk, 
hvor juletræet står på.
Måske skal hun videre, hen til noget familie for at fejre julen.
Der er så meget der skal nåes i denne helt særlige tid.


God jule ~ hygge til jer derude.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar