Sider

lørdag den 22. december 2018

21. December



Timerne går,
tiden går,
og nu er det altså så 13 år siden.
Du kan komme med på et tilbageblik,
hvad der skete dengang,
d. 21.12

Jeg har flettet og flettet
og har dermed stiftet bekendtskab med 
papir strimler i en ganske anden kvalitet.
Det fik næsten sveden frem på næsen.

Den grønne stjerne,
er lavet af noget genstridig papir,
det er det som som med et flot ord hedder
*glossy paper*
Ikke lige min favorit.
Hver gang jeg skulle have papirstrimlen ind
mod en af spidserne, krøllede papiret
og lavede buler,
til sidst måtte en pincet tages i brug,
for at trække papirstrimlen forsigtig ud.

Hvorimod stjerner 
af det lidt mere bløde papir
tiltaler mig at arbejde med.




Stjernerne er kun flettet
på den ene side og er dermed halve stjerner,
den kan bl.a. bruges som pynt på en gave.
Bag dagens låge i dag gemte der sig et billede af ...
Ja, den var svær,
lågen var ikke til at åbne,
og jeg måtte til sidst bruge en saks 
for at skrabe billedet frem.
Billedet med nogle børn som både 
spiller på klaver og synger.


God jule ~ hygge til jer derude.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar