Sider

mandag den 16. december 2019

16. December




Nogle gange går tingene altså bare i ring.
Det gjorde det osse for mig,
da jeg havde skåret og klippet 
alle cirklerne ud.




Der blev lavet to cirkler
af hver størrelser,
sådan set 4 af hver,
lige fra 1 cm,
så 1½ cm, så 2 cm, så 2½ cm ...
Jeg brugte metallic papir
og silkepapir,
imellem hver anden stykke papir
satte jeg en guld voksperle.




Og så var det lige netop,
da perlerne skulle syes på,
at det begyndte at gå i ring for mig.
Jeg ville lave nogle julekugler,
hvor den mindste skulle være nederst,
og så ellers øge i størrelserne efterhånden.
Af en eller anden grund,
fik jeg heldigvis kun samlet en kugle,
hvor cirklerne blev syet på parvis ...
Så der var lidt af et arbejde med at løsne
cirklerne igen og tage dem af tråden.




Bag dagens låge, gemte der sig 
en stjerne,
tænker det er een af dem på aftenhimlen.




God jule ~ hygge til jer derude.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar