Sider

mandag den 9. december 2019

9. December




Indtil nu
synes jeg at dagene er fløjet afsted,
og jeg hægter så godt som muligt på.


I dag fik jeg en ustyrlig lyst
til at lave havregrynskugler.
Opskriften ...
Den ligger da hvor den 'plejer',
... eller gør den nu osse det ?

Enden på det hele blev, 
at jeg måtte en tur på nettet
( det lyder som en mindre indkøbstur )
og efter at ha' set forskellige opskrifter igennem,
så blev det til en blanding af lidt af hvert.

Og jow,
der blev smagt på både *dej* undervejs og bagefter,
ku' ikke dy mig.





( ikke det bedste billede, og så kom der endda billeder på i dag )




Bag dagens låge, gemte der sig 
en hund som sidder inde i stuen,
det kan være den gerne vil luftes lidt derude
hvor alting sker.





God jule ~ hygge til jer derude.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar