Sider

onsdag den 2. december 2020

2. December

 

 


 

Disse engle er jeg bare faldet pladask for.

På et marked fandt jeg to engle

i bordeaux ~ rød.

Så gik jagten ind, 

hvor kunne jeg finde noget om det der

quilling.

Det kan man bl.a her

Introduktionen er bestemt et besøg værd !

Englene er forholdsvis nemme at lave,

man folder og holder, bruger evt. små klemmer der hvor

delene skal limes sammen.

 


 

Med quilling pennen, drejer man papirstrimlen rundt,

og det væk fra sig selv

( jeg gjorde det stik modsat første gang )



Et redskab som denne plade, er god at bruge til bl.a  hovedet ( på englen ).

 De engle jeg har lavet, er i papir på 3mm bredde.

 


 

Farven på mine engle snyder gevaldigt,

i virkeligheden er de sart lyse lilla, 

men på billedet her er de nærmest lyserøde ...

 

 

 

Bag dagens låge gemte der sig,

 


 




en skål med julens kager *mums*

Så skal det vist ikke vare længe før der skal bages.



God jule ~ hygge til jer derude.

Pas godt på jer selv og hinanden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar