Sider

lørdag den 12. december 2020

12. December

 

 

Indrømmet.

Jeg er ikke særlig matematisk anlagt.

Så er det sagt.

 

Rundt om på nettet 

... blandt andet ...

findes der anvisninger på 

hvordan man laver stjerner.

Den klassiske stjerne :

ingen problemer.

Alle de andre stjerner : 

*øvelse gør mester*

Og nogle gange skal der øves lidt mere

end andre gange.



Da jeg flettede den hvide stjerne,

gik det da ok,

så kom der farver på,

og så kunne jeg pludselig ikke se det logiske.

Resultatet

blev ganske anderledes end forventet,

men jeg kan faktisk godt li' den.

Men det er sjovt

som en flettet stjerne kan 

ændre udseende,

blot ved at papir ~ strimmel vendes den anden vej.


Disse stjerner her 

er jeg helt pjattet med 



De er mine yndlings.


Inspirationer til forskellige former

for flettede stjerner kan du bl.a finde lige her

for ikke at forglemme denne

Der kan bruges så mange forskellige slags farver,

med eller uden print.

Man sågar selv klippe eller skære sine strimler ,

Papirsposer,

dem af den gode kvalitet,

de er osse gode at lave flettede stjerner af.




I dag er det den 12.12 
så der er lige nøjagtig 12 dage til jule ~ aften.




Bag dagens låge gemte der sig 



en mus der snuser omkring oppe på loftet,

den er stoppet op foran et glas marmelade.

 





God jule ~ hygge til jer derude.

Pas godt på jer selv og hinanden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar