Sider

mandag den 14. december 2020

14. December

 

 

Det er de mere 

stille sysler

og gå ~ tur

det er blevet til i dag.

Så det var dejligt at komme hjem

til et godt krus varmt jule ~ the.



Med min undværlige kandis.

Sjovt nok, nyder jeg det ( kandis ) bedst

i tiden op til jul.

Jule ~ theen er lavet på

 tørrede appelsinskaller og æblestykker,

rosenblade, kanel og nelliker

plus aroma.

En skøn duft af jul.

Selvfølgelig måtte jeg hen flere gange

og åbne for dåsen

så køkkenet blev fyldt af jule ~ duftene.

 


 

Mens jeg sad der og nød jule ~ theen,

måtte jeg osse liiiige tænde de fire lyse på englespillet.

Synes det er så hyggeligt når det er tændt

og englene farer rundt

og spillet klinger.



Her nedenunder,

kan du se de fine små engle.






Bag dagens låge gemte der sig



moren som er ved at gøre adventskransen klar til juleaften.





God jule ~ hygge til jer derude.

Pas godt på jer selv og hinanden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar