Sider

mandag den 1. december 2014

1. December




Sørme om ikke drillenisserne har været på spil.
Bedst som jeg ville igang med cameraet og pc'er ...
så var der ikke noget der virkede.

Der var ikke andet at gøre end at vente ...

Ventetidenblev udnyttet
ved at kikke i skabene og finde lidt *guld*
 Dagens *guld* var nogle toiletruller.
Der blev tegnet nogle streger og saksen blev fundet frem.


De ringe der kommer ud af rullerne,
kan lægges i forskellige former og mønstre.

Jeg malede nogle af de klippede ringe,
lavede nogle huller i dem og satte grønne perler i.
Hvor og hvordan perlerne sættes i, er jo et spørgsmål om temperament.
Udforsk fantasien.



Det lykkedes mig ikke at at finde billederne på pc'eren ...
Men forhåbentlig finder jeg dem i morgen.

Og så må jeg lige have en snak med de dersen
Drille Nisser.


7 kommentarer:

  1. Drillenisser kan lave meget rav i den, men jeg håber, du finder billederne i morgen, for dit kreaprojekt lyder spændende :-) Kram <3

    SvarSlet
    Svar

    1. Så kom jeg drillenisserne til livs ... men nu er jeg spændt på med de næste par billeder.
      Jeg vil hellere sidde og nørkle og lime, klistre og jule, men pc'eren er i drillehumør.

      Nissekram her fra.

      Slet
  2. Fantastisk! Sikke flot affald kan blive, med lidt hjælp

    SvarSlet
    Svar

    1. *he he* ... Det kan du have ret i.
      ... nogle gange skal der altså pustes mega meget, før end der sker noget.

      Slet
  3. Normalt stritter alle nakkehårene på mig, når jeg hører om toiletrulleprojekter.
    Men dit projekt er godt nok flot!
    Overvejer ligefrem at præsentere det for børnebørnene, når her skal fejres jul.

    SvarSlet
    Svar

    1. Det vil være en god ide, at 'ringene' er klippet ud på forhånd, for de kan være lidt seje at klippe i, medmindre man har en god papirskærer.
      God fornøjelse :o)

      Slet
  4. What a great idea ... I love it.

    SvarSlet