Sider

søndag den 30. november 2014

December måneds begyndelse




Med lidt musik i baggrunden, 
i julens tegn,
er jeg så småt i dagens anledning
 begyndt at finde julerierne frem.

De første musiske toner kommer fra disse to



Et kik på sidste års julerier skal nok få mit
julegen frem igen.





Og lige nu har jeg bare lyst til at lave det hele.
Men ~ men ~ men ...

Til en begyndelse,
er det jo altid rart at finde tingene frem
og så ellers lade inspirationen få frit løb.

Lige nu er det duften af clemmentiner der fylder stuen
mens julemusikken spiller i baggrunden.

God 1. Søndag i Advendt til jer derude.



4 kommentarer:

  1. Der er intet som julemåneden. 😊
    Jeg har fået gang i lysene udenfor i dag. Hyggeligt
    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar

    1. Jeg holder så meget af december måned og nogle dage mere end andre.
      De eneste lys jeg har, er dem der er indendørs og dem i vindueskarmene.
      Nyder det bare.

      Ha' en god aften.
      Knus her fra.

      Slet
  2. Det lyder rigtig hyggeligt og jeg kan næsten dufte julen heromme på den anden side. Her jules der ikke i år, men jeg tænder dog et stearinlys i mørket fra tid til anden. Hav en dejlig dag.
    Godmorgen hilsen fra Tullehuset

    SvarSlet
    Svar

    1. Dejligt du næsten kan dufte det ( jeg har alstå osse skrællet flere clemmentiner ;o) ( *blink ~ blink* )

      Dejligt med et lys midt i mørket, det giver lidt tid til eftertænksomhed.
      En god ny uge til dig :o)

      Knus her fra.

      Slet