Sider

torsdag den 4. december 2014

3. December



Så virker pc'eren igen,
De drillenisser, de er bare overalt
og når man mindst af alt venter det.

Med mindst ti tommelfingre,
fik jeg lavet en næsten usynlig knude
inde i kuglen her
der er lavet af et stykke reklame.

Julekuglen er her er på størrelse 
med en halvstor clemmentin.
Jeg ville ellers have brugt noget papir 
der var lidt mere ensfarvet i det.

Julekuglen vil nok falde lidt 
mere rund ud i det,
hvis strimlerne bliver skåret en anelse kortere.









3 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin julekugle, du har lavet :-) Billederne af dine kreative ting får mig helt til at længes efter selv at være kreativ igen. Det er så længe siden jeg har været det.

    God weekend til dig <3 Kram

    SvarSlet

  2. Åh, det er sødt sagt af dig :o)
    Det tog mig nærmest 10 år ( sådan føltes det ) at få strimlerne til at ligge i en bestemt rækkefølge.
    Næste gang vil jeg bruge knap så lange strimler.

    Det med kreativiteten ... det kommer og går, for mit vedkommende. Nogle gange går det alt for hurtigt ... væk ... og så prøver jeg forskellige manøvre.
    Men jeg tænker, at lige pludselig så er det der og så er det bare om at nyde det.

    Du får lige et kram retur fra en der er ramt af drillenisser ... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ærligt sagt :-)

      Er det ikke også det, som det handler om - at nyde de gode ting i livet, når de er der? Jeg tror det <3

      Ja, de drillernisser har vist udset sig dig som offer :-D

      Kram

      Slet