Sider

mandag den 11. december 2017

11. December



Fantastisk hvordan man kan få
nogle papir stykker til at blive til *et-eller-andet*
bare ved at folde og bukke og samle det.




Disse små stjerner pynter så fint på mange forskellige måde.
De kan hænges op i vinduerne, hænge på en gren,
ligge i en dekoration,
stables.
Mulighederne er mange,
det er om at gribe dem og bruge dem.
Der kan bruges så meget forskelligt papir
lige fra node papir, farvet papir, reklamer aviser, gamle bøger,
blot for at nævne nogle.
Stjernerne som jeg har foldet, har en størrelse som jeg synes
er ganske fin, med en diameter på 8 cm
fra spids til spids.

Jeg har før lavet disse stjerner
og skal helt klart lave nogle flere.
Når jeg pakker gaver ud juleaften, så kan jeg sidde og
lægge gavepapir til side, for at prøve, at folde
f.eks. en stjerne.



Bag dagens låge i dag, gemte der sig en jule dekoration,
som hænger ned fra loftet.





God jule ~ hygge til jer derude.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar