Sider

mandag den 7. april 2014

Porcelæns figurer




Forårsudstillingen  er et godt tilbagevendende besøg værd !
Det er så spændende at gå rundt og se på alle
herligheder.
Få en snak eller to,
lade sig inspirere ...
hvilket man heldigvis ikke kan undgå.

På et tidspunkt faldt jeg over disse små væsner,
som er lavet af keramiker :
Gitte Nilsson fra Solrød.



Påskefigurerne er lavet af porcelæn.
Papirstynde.
Så de er ret skrøbelige,
hvilket man jo skal tage hensyn til når de bliver lagt i tasken ...
Den ene hare mistede hørelsen på det ene øre på hjemturen
og jeg vil lige nu ikke forsøge at reparere den.
De små fine påskefigurer kommer op at hænge på en gren som jeg vil hente ind fra haven.

Som sagt,
så var jeg på forårsudstillingen med en særdeles 
som havde et meget smukt broderi med i tasken.
Jeg må ærlig tilstå, at det er første gang jeg ser så fin en bagside
på et broderi.
Desværre har jeg ikke billede af broderiet eller bagsiden af det,
men alle enderne var hæftet så fint så fint,
at det lignede usynlige sting.
Tag et kik på siden.


God fornøjelse til jer derude.


2 kommentarer:

  1. Åhh, de er da søde, dine små figurer. Synd for haren, at den blev halvdøv :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar

    1. Ja, man kan vist rolig sige, at den hører kun med et halvt øre ... *he he*
      En god aften til dig.

      Knus her fra.

      Slet