Sider

torsdag den 3. april 2014

Dagens billede



Af gæslinger der blomstrer for fuldt flor.



Da jeg tog billedet,
gik jeg meget tæt på træet og knipsede dette billede.
Lagde godt mærke til at jeg blev nøje studeret.
Kort efter gik jeg ned ad skråningen og cyklede videre.
Idet jeg satte gang i pedalerne så jeg godt,
at den mand som var ude at lufte sin tæppe ~ tisser,
var så nysgerrig,
at han simpelthen måtte en tur op på skråningen,
for at se hvad der var så interessant.

Men flotte synes jeg nu gæslingerne er.



God fornøjelse til jer derude.


2 kommentarer:

  1. Du har ret. Gæslinger er smukke, som alle naturens *børn* og tak for smilet du fik frem. Kan lige se det for mig...manden der følger trop, for at finde ud af, hvad du fandt inde i buskene.
    God weekend

    SvarSlet

  2. Nysgerrighed har ingen alder ... eller den findes i alle aldre ;o)

    Kan du osse have en god weekend.
    Knus her fra.

    SvarSlet