Sider

lørdag den 1. december 2012

Den første dag i December



Så kom 1. December.
På forunderlig vis, så synes jeg det i den grad er kommet bag på mig. Hvilket jo ikke burde være tilfældet, da 1. december jo kommer samme tid hvert år !
Hmmm ...

Julepynten er end ikke kommet frem, hvorimod de engle jeg har hæklet på i den senere tid har gjort garnnøgle ~ bunken mindre.
Englene bliver sendt med i de julebreve jeg skal have afsendt i næste uge.

Derudover er jeg faldet over denne fantastiske blogger : The Royal Sisters
Selv er jeg gået igang med at hækle de oldemor ~ firkanter ~ hjerter, juletræ, stjerne og cirkel, som Michelle har kreeret og lagt en DIY opskrift ud på.
Dejligt når andre kreative mennesker deler deres opskrifter med andre.

Hvis jeg kunne finde ud af det, ville jeg gerne have lagt et jule ~ musik stykke ud på bloggen her som kunne nydes her i december. Foreløbig vil jeg sidde og lytte til noget Grønlandsk julemusik.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar