Sider

fredag den 30. november 2012

Skatteøen af Sebastian



Lige nu sidder jeg og er 'lidt høj'.
Lidt høj over den oplevelse jeg fik med min datter og 249 andre mennesker.
Vi var på Køge Gymnasium, hvor de unge studerende opførte *Skatteøen*

*WAAAUUUW* ... siger jeg.
Det var så kanont !
Smukt og dejlig en oplevelse.

De unge sang, dansede og talte sig til et flot 12 - tal !

Til dem som skal ind og se forestillingen i morgen og lørdag, vil jeg sige : Glæd jer !

Egentlig vil jeg ønske at der kunne være flere som fik lov at opleve musicalen.


2 kommentarer:

  1. Uhhh. Jeg er vild med Sebastians sange, så det må i allerhøjeste grad have været en super oplevelse

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun være enig, han har skrevet og indpillet så mange virkelig gode sange. Det var virkelig en oplevelse værd, at se de unge opføre musicalen så gennemført godt.

      Slet