Sider

onsdag den 7. december 2016

7. Decmber



Udenfor og faktisk ikke langt fra hvor jeg bor,
er der en del fyrretræer.
Jeg har gået og samlet fyrrekogler,
til morskab for nogle ... og selv kan jeg ikke lade være
med at trække på smilebåndet med lyd på.
Dog bliver der ikke serveret suppe på kogler
eller lignende.
Egentlig var det meningen, at koglerne skulle stå rundt omkring,
eller være i store glas, eller noget helt andet.

I dag er der flyttet nogle nye beboere ind hos mig.
De er ældre end mig,
de siger ikke så meget, faktisk er de ret så tavse.






Dagens låge gemte på en tromme,
som fik mig til at tænke på denne julesang :

( Husk at trykke på annuller, hvis du ikke ønsker at se / høre den efterfølgende
optagelse med pigekoret )






God jule ~ hygge til jer derude.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar