Sider

onsdag den 7. maj 2014

Jeg tænder et lys for dig






Så blev der atter tændt et lys.

Klokken 11.31 ringede min telefon.
Det var fars allerbedste og gode ven.
Han ringede for at bringe mig den triste besked,
at far ikke er mere.
Far blev 76 år.



Jeg har ikke haft mulighed for at kunne være ved far,
holde ham i hånden, stryge ham hen over kinden, give ham en krammer
og bare være der.
Deroppe Nordpå.


Jeg skrev et brev til far som blev sendt via email,
en sygeplejeske ville sørge for at læse det op for far.
Om han nåede at høre det,
ved jeg ikke.
Om ikke andet, så håber jeg så inderligt, 
at han får lov at få brevet med i kisten på lørdag.





4 kommentarer:

  1. Årh! Det er trist. Beggevdine forældre inden forså kort tid
    Sender jer en masse trøstende tanker. Det må være svært at være så langt fra hinanden i den situation
    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar

    1. Det er en tanke jeg skal forlige mig med, at de ikke er mere.
      Til gengæld er de to sammen nu.

      Tak for dine ord.
      Knus her fra.

      Slet
  2. Åhhh kære ven. Det er hårdt for jer og jeg føler dybt med jer, som er SÅ langt fra hjemmefra. At miste sine forældre er man aldrig klar til, men jeg tror din far var klar til at følge din mor. Håber også inderligt, at din far nåede at få dine ord med sig, før han lukkede sine øjne og sagde tak for nu.
    Mange tanker og trøsteknus fra Tove

    SvarSlet
    Svar

    1. Mor og far kunne ikke være væk fra hinanden ret længe ad gangen, Så godt at de nu er sammen igen.
      De ord jeg havde sat sammen, ved jeg ikke om han fik. Men håber det.

      Tak for dine ord.
      Knus her fra.

      Slet