Sider

mandag den 17. februar 2014

Mislykket bagværk



Hvorfor er det at jeg absolut lige skal prøve at bage
en ny kage for allerførste gang,
når jeg er træt ... ?

Jeg kan jo snart skrive en lille lommebog om de
ting man kan gøre forkert.

Jeg burde have lært ... bare lidt,
efter sidste gang hvor jeg skulle prøve
en *finere* kage.

Jeg vil ikke engang sætte billede ind af den.
Tror bare jeg skulle have fortsat med at strikke,
selvom det osse har drillet mig.

I morgen vil jeg lave så lidt som overhovedet muligt.
Allerhøjst se en film
mens der nørkles.
Jow og så gennemlæse den nye opskrift.

Tror skisme jeg skal lave nogle pictugrammer.
Andre forslag ?




God nat til jer derude.



2 kommentarer:

  1. Søde dig. Mon ikke alle kender til, at alt mislykkes, hvad der tages ved? Jeg gør i allerfalder. Især strikketøj har jeg trevlet op mange gange siden jeg fik hund. Kun de små sko er det lykkedes mig at få færdige.
    Hyg dig med det du har planlagt for dig selv idag. Lyder som en god plan.
    Knus og god bedring

    SvarSlet
    Svar

    1. Strikketøjet er blevet trævlet et par gange, men nu ser det ud til at lykkedes ganske godt.
      Kagens bund smager nu ræti' godt ... *MUMS* og så ved jeg ikke om der er foreskel på mascarponen ? Der er ikke andet for end at jeg må prøve at bruge en anden mascarpone næste gang jeg kaster mig ud i ostekage :o)

      Knus her fra og god dag til dig.

      Slet