Sider

lørdag den 1. februar 2014

AOH i Rødovre ~ Hallen



En collage med nogle af dagens synsindtryk.
Klik evt. på billedet.


Sidst på formiddagen tog jeg med tog og bus,
ind til Rødovre.
Det var i silende regn.
Men at komme indenfor i Rødovre Hallen,
det var som at være i *Slaraffen ~ Land*
Denne gang kunne jeg ikke dele alle 
*ÅÅHH'erne* *IIHH'erne* *NEEIII'erne*,
og alle de andre udbrud der uvilkårligt kommer under et sådan besøg.
Heldigvis gjorde det ikke indtrykkene mindre.
Tværtom.
Især al det garn der er derinde på messen ...
... det gad jeg godt have mellem mine fingre.
Lige nu kan jeg ikke huske de forskellige bloggere som jeg lagde mærke til,
der var derinde, men der var en del og alle havde de en stand i hallen.
I de timer jeg var derinde, ca. 12.30 - 16,
var der tilpas med besøgende.
Forstået på den måde, at man kunne sagtens komme frem og tilbage,
i modsætning til sidste år, hvor der var tæt pakket af besøgende.

På et tidspunkt blev jeg noget så kaffe ~ tørstig,
så op i cafeteriet og nyde en kop kaffe, dog gik jeg ud på balkonnen
hvorfra der er udsigt over hele hallen.
Udover kaffen var jeg udstyret med en chokoladekage.
Først da jeg kom hjem,
opdagede jeg en ny skønhedsplet midt på den ene kind,
som jeg har fået i løbet af dagen

Lidt godter til mig selv er der i form af
en opskrift på en trøje, opskrift og garn til et par pulsvarmer, opskrift på nogle ugler,
noget hvidt uld til filtning, dog må jeg da lige lægge hovedet i blød ... for det virker så fint og lækkert
det uld, at jeg ikke vil bruge det til *hvad ~ som ~ helst*
Der kom et par blade med i tasken 
med opskrifter på strik, strik og strik.
Og selvfølgelig osse en hæklenål, af den slags jeg så godt kan lide at bruge.
En lille og lidt ældre bog med perlevævning.
Ren nostalgi.
Og så bogen over alle bøger :
Lis Ahrenkiel's bog.
Bogen har jeg flere gange lånt på bibloteket,
nu har jeg den langt om længe.
Dejligt !
Det er en bog jeg nyder at læse i, bruge som opslagsbog, igen og igen.


Til jer som skal derind i morgen :
Glæd jer.



2 kommentarer:

  1. Nøøjj, jeg gad da godt have været med dig til fristelsernes land . Strikkeopskrifter?
    Uhhh hvor spændende. Allerede nu, vil jeg spørge, om du evt vil samle ekstra fra til mig....næste år.
    Er spændt på at se mere til dine fund.
    Og pyt med ekstra skønhedsplet.... Gad nok vide, om jeg også fik det igår, da Pia og jeg spiste kæmpe p-tærte-kage. :)

    SvarSlet

  2. Ja da, det kan du da tro jeg vil :o)
    De næste par dage vil jeg svæve lidt i nostalgiens verden.
    Og skønhedspletten ... intet varer jo evigt ;o)

    Kan du have en dejlig søndag.
    Knus her fra.

    SvarSlet