Sider

søndag den 7. september 2014

30°



... Lød temperaturen igår oppe ved Brugsen.
Fantastisk.
Især når jeg tænker på hvordan vejret har været
andre steder i danske.
Vi er altså i september måned.

Med lidt god vilje, så kan du sagtens se hvad der står
øverst oppe lige under OK logoet.




I dag er det for varmt til at have en ekstra trøje på 
og køligt at kun med en trøje.
Til gengæld er det skønt havevejr.
Men lige nu sidder jeg her foran skærmen 
frem for at fjerne ukrudtet ...




Denne Kæmpe natlys,
kom jeg til ved et uheld at knække,
heldigvis har den rejst sig igen og blomstrer igen.
For ikke så længe siden så jeg en anden Kæmpe natlys,
der lå ned på jorden, en *kravlende kæmpe natlys*
Jeg vidste ikke af, at de osse fandtes.




God fornøjelse til jer derude.



2 kommentarer:

  1. Du har ret. Der har været nogle varme dage i sidste uge og varmen har besluttet sig for at fortsætte efter regnen der faldt. Pragtfuldt vejr vi har haft i dag og jeg har fået det sidste brænde kørt under tag.
    God aften til dig, du gæve pige

    SvarSlet
    Svar

    1. Selvom det er mange siden indlægget blev skrevet, å er her igen det smukkeste efterårsvejr med varme og solskin.
      Det er jo helt fantastisk.
      Jeg håber du har fået has på brændet og pas nu på dig.

      God weekend til dig.

      Slet