Sider

fredag den 20. december 2013

20. December


Døgnets 24 timer i disse dage er vel efterhånden
timer der er i restordre.
Det jeg så gerne ville lave i dag,
har jeg netop fået lavet.
nemmelig disse to ophæng.



Frem af gemmerne dukkede disse gamle hvide stjerne strimler frem.
Den røde strimmel, er osse af ældre dato.
Men netop disse to farver kan jeg vældig godt lide.
Faktisk osse sjovt at tage billederne fra en skæv vinkel.
Perlerne er fra en genbrugs butik.



I morgen har døgnet lige så mange timer som i dag.


God fornøjelse til jer derude.





2 kommentarer:

  1. Som altid fine ting du laver
    Rigtig go' blæsende dag til dig
    Knus Pia

    SvarSlet

  2. Det er i hvert tilfælde juleting der osse kan laves med børnebørn ( måske i en vis alder ) og ellers af alle :o)
    Enkle materialer og lige til at gå til.
    Indrømmet, jeg går og nyder det når jeg kan sidde og *lege* lidt med et eller andet materiale.

    Bodils grand kusine puster i trætoppene i dag, så det gælder om at holde godt fast i cykelstyret, for at holde balancen.

    Knus til dig.

    SvarSlet