Sider

torsdag den 12. december 2013

12.December





Mit juletræ er ikke særlig stort,
derfor skal julepynten jo ej heller fylde for meget.
Det er mange år siden jeg sidst har lavet
små kræmmerhuse som disse,
men ganske fornøjeligt.

Som jeg husker det ... så har jeg da maaange forskellige farver
i glanspapir.
... det havde jeg alligevel ikke ...
Een af dagene må jeg afsted efter glanspapir.












( *krydser fingre for at filmen virker som den skal denne gang*)


God fornøjelse derude.




2 kommentarer:

  1. Ihhh hvor du juler. Dejligt at følge med i og sikke du kan med filmklip. Det må du vist lære mig en gang.

    SvarSlet
    Svar

    1. Filmklippene har nærmest drevet mig til vanvid ... det har taget 7 lange og 7 brede ... Jeg burde jo kunne det. Men jeg skal prøve det et par gange til før jeg tør guide :o)

      Det er lidt julerier jeg får fra hånden og det nyder jeg faktisk. Når jeg tænker tilbage, så er det flere år siden jeg klippede og klistrede som jeg har gjort indtil videre.

      I dag har jeg jagtet gul og orange glans papir, i det hele taget glans papir med jule farver. De er bare slet ikke til at opdrive.

      Slet