Sider

onsdag den 11. september 2013

Krybe til korset


Det var hvad jeg måtte gøre her til aften.
Der faldt så uendelig mange dråber vand i nat ...
Alt derude blev vådt.
Vådt vådt vådt.
Og koldt.

Så nu har jeg tændt for fyret,
tændt for radiatorene og skruet lidt op,
for i morgen når solen skinner ... bliver det for varmt
at have radiatorene tændt.

... og så kan jeg jo altid skrue ned for dem ...
( glemte jeg lige at der osse skulle ha' stået )

Der kan være 91 l. vand i denne murebalje,
og 210 liter vand i regnvandstønden.
Begge er de fyldt op,
plus
de andre murebaljer der står rundt omkring.





Sommerens sidste rose,
der blev lettere nedtrykt af den mængde vand,
da det stod ned i stænger, i nat.






2 kommentarer:

  1. Ja, det har givet en del vand. Også her, men det gav tørvejr over middag igår, hvor planen var, at blive færdig med brændet....men, men den der Mosekone, stak en fod ind under kileøksen. Måtte danse en hel del i takt til de eder, som flød i rå mængder en stund.
    Heldigvis har jeg alle tæer i behold og kan fint gå, når bare fodtøjet kan rumme en klumpet fod ;)

    Her er der også blvet tændt op et par gange nu, nr vandkulden skulle jages ud af hytten. Inden længe skal der fyres kostant...suuuk.

    Knus herfra

    SvarSlet
    Svar

    1. Aiiiiiii da ... Du må da passe på dig ... *bløw der sagt*
      Jeg håber du ikke bliver mærket af det *øv øv*

      U G H, hvor var det skønt med lidt luneri i hytten, det var ligesom om at sensommers kulde skulle ind i stuen og markere sig. Så ud over varme på radiatoren, så er små sokker og hjemmesko fundet frem igen.

      M E N endnu ... og måske kun til weekenden ... går jeg med bare ben og bare tæer. Det er vist første gang jeg har gået med bare tæer så længe !

      En god aften til dig :o)
      Knus her fra.

      Slet