Sider

søndag den 11. august 2013

København igår


En mand i luften.



Set fra siden.
Der var mindst en meter hen til muren.
Er det synsbedrag ? ... Hvad er det vi vil se ... ?



Sørme om ikke jeg så Pia's Pølsevogn :o)



På Kongens Nytorv, er der boder hver lørdag og med priser til købelystne turister.
I venstre side er der en brun rund bakke med med 8 små gule skåle og
en stor gul skål i midten.
En Erik Kold tema som jeg ikke før har set. Den stod til 200,- og da jeg kom
tilbage da boderne lukkede ned, var den netop blevet solgt ...



Metroen ved Kongens Nytorv,
der er langt ned ... vel en 35 - 40 meter.



I anledning af Modeugen i København, var der bl.a gratis hårstyling til de som
havde tålmodighed til at vente ... i timevis. Her var det ca. en 25 forventende unge,
primært piger. Senere var køen vokset til 50 og frisørerne uddelte Goodie Bags
til tilfældige i køen. Jeg så nogle af dem som havde været hos en af frisørerne
og det var nogle flotte hårkerationer de kreerede
( desværre ingen billeder af dette ).



Lige ved siden af var der en mobil tandlæge, hvor man kunne få
en omgang tandrensning med noget der hedder : Airflow.
Jeg var een af de få som v ganske frivilligt lagde mig i stolen.
Og det er noget der roligt kan anbefales, den metode de anvender gav et
betydeligt synligt resultat af Airflow behandlingen :
fjernelse af misfarvning på tænderne.



I København, som i så mange andre byer, er der ansigtsløftninger i form
af vejarbejde, forbedringer af broer og lignende. Her er det en af broerne langs
Kanalrundfarten.



Folketinget.
Som jo faktisk er en helt historisk, speciel unik, bygning.




2 kommentarer:

  1. Wow.... Sikke en skøn tur du har været på, men øv da....at du ikke fik fat på Erik Kold serien.
    Knus fra Tove

    SvarSlet
    Svar

    1. Det var bestemt sjovt at være derinde. Især osse at komme på kræmmermarked igen, men sikke nogle forskruede høje priser ... Som een af kræmmerne sagde : til ære for turisterne. Ja, jeg fatter minus.

      Det med Erik Kold skålene på fadet, hmmm ... så finder jeg noget andet en anden gang :o)

      Slet