Sider

søndag den 7. juli 2013

Der var 1 ... 2 ... 3 ...



I morgen er det en uge siden min min tro følgesvend forsvandt,
og jeg har været rundt omkring for at finde det, indtil nu uden held.
Får det nok ikke igen.
Mega ØV :o(
Så indtil videre, bliver det til skriv uden billeder.

Først på ugen, den 2.7. læste jeg en artikel, i Køge Onsdag
om hvordan man kan holde snegle væk fra højbede.
Så tanken om højbede i haven er da velkommen.

På en tur rundt i mange hjørner, fredag aften, fandt jeg ikke mindre en 
hele 6 dræbersnegle ! ! !
De er tilintetgjort.
Her til morgen, ... møøøøøj tidligt, tog jeg en runde i haven.
Dagens fangst : 1 dræbersnegl !

  


2 kommentarer:

  1. 7-9-13....de der drabelige snegle har jeg kun mødt få af i min have...til nu og håber virkelig de bliver inde ved naboen ;)
    Hvor er det bre øv for dig, at du har mistet din følgesvend. Ved jo, hor stor glæde du havde af den.
    Håber den dukker frem af sit skjul en af dagene.
    Solskins knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går en runde hver aften lige før min dyne overfalder mig. Heldigvis falder antallet af dræbersnegle, igår aftes var det kun 3 jeg kunne finde.

      Jeg håber at jeg har været så letsindig at jeg har forlagt cameraet et eller andet mærkværdig sted ...

      Kan du have en skønd dag i morgen :o)
      Knus her fra.

      Slet