Sider

onsdag den 29. maj 2013

Jeg giver vejret skylden ...


... for at jeg stod og faldt i staver på Køge station !




Egentlig skulle jeg have været en tur til Roskilde,
men det uvejr der satte ind, gjorde at jeg kun ville et smut til Ølby ved Køge.
Jeg så da godt at regionaltoget trillede ind på perronnen ... ovre på det andet spor !
Troligt blev jeg stående på perronnen
og var glad over jeg ikke skulle løbe zig ~ zag mellem dråberne for at komme over til det andet spor !

Så kom toget mod Næstved og jeg hoppede da ind i toget.
Da toget satte igang ... kørte det jo Sydover ... !
Så jeg måtte pænt vente på at konduktøren kom forbi.
Det var en sød & venlig konduktør som sagde at jeg skulle stå af på stationen i
Tureby,
og ca. 5 min. senere ville toget mod Roskilde ankomme og det skulle jeg køre med tilbage.

Tak konduktør hos DSB :o)

Jeg nåede Ølby i god behold
og kom hjem i lige så fin stand.
Roskilde må vente til en solskinsvejr ~ dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar