Sider

torsdag den 11. april 2013

Dagens overraskelse


Der er dage hvor tingene bare driller,
ligegyldigt hvad.
Sådan en dag, havde jeg her den anden dag.
Jeg var i byen for at handle ind,
melonerne var sirligt arrangeret på sådan en træ ~ dims.
Jeg rakte hånden ud efter en melon ...
og fik 8 til at trille ned ad træ ~ dimsen ...
En anden kunde ville hjælpe og smed sin kurv fra sig,

Det så bare så s.... sjovt ud !

Da jeg kom ud til cyklen, var den FLAD !
Den fik en gang første hjælp.
Hvad der så derefter skete,
er jeg ikke helt klar over,
men cyklen der stod ved siden af min cykel,
væltede pludselig over mod mig
og rent reklektorisk greb jeg ud efter den
... og kunne bare slet ikke komme ud af flækken ...
Heldigvis kom der en kvinde forbi, som kunne rette den anden cykel op.

Sådan fortsatte det resten af dagen.
Selv aftensmaden formåede jeg at lave ret så
mislykket.

Men i dag ...
da jeg fik dagens post, sidst på eftermiddagen, lå der et tykt brev til mig.
Oooooog da jeg åbnede brevet lå der dette smukke garn af uld og silke
som denne meget kreative og idefyldte kvinde selv har spundet,
Der ligger virkelig et stort stykke arbejde bag !
Garnet har en flot cremet farve og det er så lækkert at have mellem hænderne.





1000 Tak skal du have :)

Garnet skal bruges på en halsedisse.
Opskriften har jeg ... et eller andet sted, så
i morgen må jeg lede videre.

2 kommentarer:

  1. Åhhh du kæreste da.
    Sikke uheldig du har været. De dage skal bare hurtigt overståes, men hvor er det skønt, at du kan smile af de oplevelser.
    Dejligt, at kunne glæde dig med hjemmegjort garn til en halsedisse og jeg glæder mig til at se den færdig.

    Stor kram herfra morgen-mosekonen

    SvarSlet
  2. Jammen, det var da lige til at grine ad. Lidt ligesom et Kinderæg ... *GRINER*
    Jeg har stået på hovedet i mine kasser ( dem der endnu ikke er blevet pakket ud siden flytningen for et år siden ... ). Jeg ved, at jeg har en opskrift på en halsedisse, en bestemt een. Må op på loftet i dag og lede videre :o)
    Jeg glæder mit til at komme i omdrejninger, med halsedissen :o)

    Sender et stort Kram her fra

    SvarSlet